Gratis fragt ved 799,-

Levering 1-3 hverdage

God service

Sikker betaling

Handelsbetingelser

Når du handler på www.butiklandliv.dk, accepterer du vores handelsbetingelser som er beskrevet herunder.

Generelle oplysninger

Butik Landliv
Rolandsvej 9
4900 Nakskov

CVR-nr. 36311096

E-mailadresse: info@butiklandliv.dk

Telefonnummer: +45 51 84 10 23

 

Bestilling

På www.butiklandliv.dk kan du kun bestille de vare der er tilgængelige på vores webshop. Har du spørgsmål til vare eller vare der er midlertidig udsolgt, så kontakt os på info@butiklandliv.dk. 

Alle priser er danske kroner (DKK) og er inkl. 25% moms.

Der tages forbehold for force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og tastefejl.

Når du handler på webshoppen, indgås en handelsaftale på dansk og du vil modtage en ordrebekræftelse på den e-mailadresse du har oplyst ved købet. Hvis du ikke kan se din ordrebekræftelsen i din indbakke, så tjek venligst "Uønsket mail" eller "reklame".

Betaling
På www.butiklandliv.dk har du følgende betalingsmuligheder:

- MobilePay

- Dankort, VISA/Dankort, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron 

- ViaBill

- Bankoverførelse til Jyske Bank. Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Beløbet hæves først på dit kort når varen afsendes fra Butik Landliv. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt ved købet. 

Vi tager ikke gebyrer ved betaling på webshoppen.

Sikker betaling

På www.butiklandliv.dk foregår alle kortbetalinger gennem OnPay krypterede SSL (Secure Socket Layer) betalingssystem. Det betyder, at dine betalingskortoplysninger er beskyttet og krypteret, og at uvedkommende ikke kan aflæse dine kortoplysninger under transaktionen med NETS. www.butiklandliv.dk får ikke kendskab til dine kortoplysninger, kun om transaktionen bliver godkendt eller ej.

Levering
Vi sender overalt i Danmark dog ikke Færøerne og Grønland.

Vi sender alle vore ordre med Postnord. Du modtager en forsendelsesadvisering pr. e-mail og SMS.

Levering til Postnord pakkeshop pris DKK 45,-  (Bemærk en pakke kan max ligge i 7 dage) 

Levering til privatadresse pris DKK 60,- 

Dog ved store og tunge pakker der overstiger 4,99 kg som f.eks beton krukker koster det fra DKK 60,- til pakkeshop og fra DKK 75,- til privatadresse.

Fragtfri levering ved ordre over DKK 799,- i Danmark.

Leveringstid 1-3 hverdage. Der kan forekomme længere leveringstid ved sygdom, ferie eller Postnord er forsinket.

Du har også mulighed for at hente dine vare ved vores fysiske butik på Rolandsvej 9 4900 Nakskov i åbningstiden eller forudgående aftale.

Yderligere levere vi også til følgende lande:

Sverige

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Du får naturligvis dine penge retur.
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 
 
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved henvendelse til info@butiklandliv.dk.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
                                                                                                                        
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Skulle det ske vil du blive faktureret fremsendelse prisen. 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
  
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage. 

Du skal selv betale for returfragten. Du har valget at benytte din egen fragt leverandør eller vi mailer dig en returlabel fra Postnord som du kan printe ud. Du skal aflevere pakken til dit nærmeste posthus. Prisen for returlabel er fra DKK 45,- som vil blive trukket fra dit returbeløb.

Returlabel fra Sverige koster fra DKK 66,-

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os eksklusiv fragten tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi din betaling, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Butik Landliv
Rolandsvej 9
4900 Nakskov

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse i åbningstiden (fredag & lørdag kl. 12-16) eller ved forudgående aftale. 
 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
 

Reklamationsret

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
 
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” gerne med det samme efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Du bedes sende os en skriftlig reklamation og et foto af den pågældende vare til info@butiklandliv.dk
 
Er reklamationen berettiget, sender vi dig en returlabel fra Postnord og du bedes aflevere pakken til dit nærmeste posthus. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Varen sendes til:

Butik Landliv
Rolandsvej 9
4900 Nakskov


Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
 
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
 
Personoplysningerne registreres hos Butik Landliv og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Den dataansvarlige hos www.butiklandliv.dk er indehaver Annette Rasmussen.
 
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
  
Som registreret hos Butik Landliv, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@butiklandliv.dk.
Se mere til vores Persondatapolitik her.


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Annette Rasmussen Butik Landliv. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 01-01-2022.

 

KLIK HER OG SPAR 10% VED FØRSTE KØB

Skabt med ♥ af DanDomain