Få svar på oftere stillede spørgsmål
Min Ordre
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse via din e-mail, anbefaler vi du tjekker følgende:
Er det den korrekte e-mailadresse du har oplyst?
Har du tjekket om den er havnet i din spammappe, reklamepost eller uønsket post?
Er det ikke tilfældet er du velkommen til at kontakte os
Kan jeg ændre eller slette min ordre?
Ønsker du at ændre eller slette din ordre skal du tage kontakt til os inden for 1 time fra ordren er gennemført
Min vare er gået i stykker eller har fejl ved modtagelsen?
Du sender os en skriftlig reklamation og med et foto af varen pr. e-mail
Hvis du modtager pakken og der er tydelige tegn på transportskade udvendig på pakken, så tag venligst et foto af pakken og send det til os
Betaling
Hvordan betaler jeg for min ordre?
Vi modtager følgende betalingsmligheder:
- MobilePay
- Dankort, VISA/Dankort, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron
- ViaBill
- Bankoverførelse til Jyske Bank.
Hvornår trækkes betalingen fra min konto?
Betalingen for din ordre trækkes først når pakken er afsendt fra vores lager
Ved afhentning i butikken trækkes betalingen for din ordre først når du har afhentet varen
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt ved købet
Levering
Hvad koster det at få leveret?
Vi bruger Postnord som fragtfirma
Pakker leveret til posthus/pakkeboks kan max ligge i 7 dage
Levering til posthus/pakkeboks op til 4,99 kg i Danmark:
Koster 45,- DKK
Store og tunge pakker fra 5 kg til posthus (max 20kg) i Danmark:
Koster fra 60,- DKK og op til 87,- DKK
Levering til privatadresse op til 4,99 kg i Danmark:
Koster 60,- DKK
Store og tunge pakker fra 5 kg til privatadresse (max 35kg)
Koster fra 75,- DKK og op til 137,- DKK
Fragtfri levering ved ordre over 799,- DKK i Danmark
Hvornår får jeg leveret?
Hvis du bestiller inden kl. 10 på en hverdag bestræber vi os på at sende samme dag. Normalt vil den blive levere næste dag afhængig af Postnord
Bestillinger i weekend og helligdage vil blive behandlet følgende hverdag
Ved ferie eller sygdom vil leveringstiden selvfølgelig blive forlænget. Det vil du blive informeret om
Når din ordre er sendt fra vores lager, vil du modtage en bekræftelse pr. e-mail og med dit track and trace nummer, så du kan følge din pakke